...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

9 Αυγούστου 2012

Χάνονται μες τον ουρανό οι καρυάτιδες των νεφών




Χάνονται μες τον ουρανό οι καρυάτιδες
των νεφών      
Οι  ακακίες δρέπουν θυμωμένες
αλαφρό αεράκι
που συνοφρυώνει της λίμνης τα πλάσματα

Περπατώ μες το πάρκο

Τόσο μόνος μου σαν ένα πουλί
που διέσχισε άγονη έρημο

Ευτυχώ μια φωνή που μου υπαγορεύει στίχους

Σημειώνω βιαστικά      
στενογραφώ το νόημα με χαρά μου

Σκονίζονται τα παπούτσια μου·
η σκόνη είναι πιπέρι που λερώνει της γης τα εδέσματα

Ακούγονται εμφύλια κοτσύφια

Το αμπέλι ριγά μες τον αυγουστιάτικο ήλιο

Η ώρα είναι κωφάλαλη και προσπαθεί να πει κάτι τρέχοντος πόνου

Μια μελαγχολία νωθρή καβουρντίζει την σάπια ηχώ του απογεύματος
που κραδαίνει την σπάθα της Δευτέρας Παρουσίας..




8 σχόλια:

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

"οι καρυάτιδες των νεφών"
"το αμπέλι ριγά μες τον Αυγουστιάτικο ήλιο"
Τι γράφεις !!
Πανέμορφο !!!!
την καλησπέρα μου ποιητή !!!

nameliart είπε...

Ώρες κωφάλαλες και μέρες κατ' επίφαση νωθρές να τις πυρπολεί ο ανελέητος αυγουστιάτικος ήλιος των Αθηνών...

Το ποίημά σου με περπάτησε σε δροσερά μονοπάτια σαν κι αυτά που στο διάβα τους αντιγράφω κρυφά απ' όλους τις ζωγραφιές της φύσης... Ατέλειωτο σημειωματάριο ο νους - κι εσύ το ξέρεις και το μεταφέρεις τόσο υπέροχα πάντα...

Καλές διαδρομές Στρατή!

Eυαγγελία είπε...

"Χάνονται μες τον ουρανό οι καρυάτιδες
των νεφών"

Kαρυατιδα ~ ¶ ¶
Γυρνωντας την πλατη σου στο μελλον,
Κορη, πολυ το βαρος που κρατας ~
Στεκεις, και η περιφανεια σου ειναι πιο βαρια
κι απο την ιδια σου την ιστορια….

Ομορφο χαραμα!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Δέσποινα

Αν άγγιξε την ψυχή σου και τον νου σου θα δεχθώ τον έπαινο..
Ευχαριστώ για την προσήλωση σου στα γραμμένα μου!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

nameliart

Άστα αυτά....
Come back...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Ευαγγελία
Να είσαι καλά!
Συνωμοτώ με τις εικόνες να σας ταράζω το μυαλό..
Καλό βράδυ!

Gara είπε...

Un maravilloso vuelo entre las nubes...

Un abrazo

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Jessenia

son los vuelos más bellas en el cerebro.
el más grande abrazo y un beso dulce.

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου