...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

27 Αυγούστου 2012

Στα τεφτέρια μου βερεσέδια ονείρων


Στα τεφτέρια μου βερεσέδια ονείρων και χρέη παλιά
από ευτυχισμένες σκέψεις που δεν τέλειωσα και για όλα χρωστάω

Αναπνοές των σχίνων πιο βαθιές απ’ την αγάπη
γεράνια έκθαμβα, λατρευτικές παπαρούνες
κι η θάλασσα που παίζει ανταύγειες στην καρδιά μου

Στο πέραν του λόγου διάστημα, οι ιωνικές μου χρυσαλίδες
πετούν μες το φως και Ομήρου ρήματα
επαναδιαπραγματεύονται ξανανιωμένα

Όπως στης Κως το ακρογιάλι ένα πρωί
άκουσα να καλεί η απέναντι όχθη
και των παππούδων μου το αίμα θυμήθηκα
που μέσα μου δεν θέλησε ποτέ να πεθάνει..




4 σχόλια:

Unknown είπε...

καλημέρα Στρατή-)))πω πω...δε σε προλαβαίνω-)))
το τέλος μου άρεσε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!
σου εύχομαι μία πολύ όμορφη μέρα-)))

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Δεν μπορώ να διαλέξω στίχο γιατί θα αδικήσω κάποιον άλλον...
Μια ομορφιά ολόκληρο !!

Την καλημέρα μου από μια ζεστή Σπάρτη

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Άσε με βρε Χρυσούλα να είμαι αυτό που είμαι.
Ας δεχτούμε και της αναπνοής το λαχάνιασμα.
Να περνάς καλά!
Η ζωγραφική σου με απασχολεί…
Και το πορτραίτο που έκανες επίσης.
Τέλειο!
Καλό απόγεμα!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Δέσποινα σ’ ευχαριστώ για το σχόλιο. Να είσαι καλά!



Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου