...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

26 Φεβρουαρίου 2012

Κάποια στιγμή θα με καταλαβαίνεις..



Αν μπορούν έτσι απρόσκοπτα ας μεγαλώσουν τα νύχια μου
Για να γρατζουνίσω το χάος.
Έχω πικραθεί από όλα, αλλά η πατρίδα πιο πολύ τώρα πια με πονά.
Δεν πίστευα να γίνει έτσι αφερέγγυα η εποχή.
Άκανθους βγάζω και γίνομαι επιθετικός παρακμασμένος σκαντζόχοιρος.
Αν με βλέπεις για ήρωα να το ξέρεις δεν είμαι.
Είμαι όπως όλοι: βιοποριστικά αγχωμένος.
Ομολογώ τόσα που θα σκεφτείς να μου απέδιδες κατηγορίες
Μια φορά.
Όμως δεν κόπτομαι.
Θα υπερασπιστώ το δίκιο που δεν καταγράφεται από καμία ιστορία.
Οικουμενικά αν με μεταφράσεις θα σου μείνει μια πίκρα από θυμωμένο, καλόγνωμο άνθρωπο.
Πού να βρω πόσο κοστίζει των αισθημάτων μου η αποταμίευση;
Πάρε με από την αρχή και θα βγεις στα ρηχά των ονείρων.
Τόσα άστρα συλλάβισα που θα καώ όπως ο επερχόμενος μετεωρίτης.
Και ο θεός πού είναι; Με κατέχει;
Απιστώ με τρόπο που η αλήθεια μου αθωότητα επαγγέλλεται.
Εφάρμοσε πάνω μου την σιωπή και θα δεις ότι οι δυο μας θα φλυαρούμε περίφημα.
Κάποια στιγμή θα με καταλαβαίνεις..

2 σχόλια:

Eυαγγελία είπε...

"Πού να βρω πόσο κοστίζει των αισθημάτων μου η αποταμίευση;
Πάρε με από την αρχή και θα βγεις στα ρηχά των ονείρων."

Η "αξια" της αποταμιευσης των αισθηματων σου, νομιζω, οτι βρισκεται μονο βαθια στην ψυχη σου. Κι αν σε παρω απ' το τελος, βγαινω στα απατα των ονειρων...

Καθε φορα εισαι μια ανακαλυψη.

Την καλησπερα μου.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

αοράτη
χαιρετω σε στην αλλη μεριά της μεγαλης μακρινης θάλασσας..
Την καλημέρα μου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου