...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

11 Φεβρουαρίου 2012

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ




                         
Δεν μπόρεσα αυτή την φοβερή παραλογία από τόνους
συλλαβές
μετρικές,

μακρά, βραχέα, δίχρονα,
η γραμματική είναι η αστυνομία της γλώσσας,
η περισπωμένη μοιάζει με σφυριά που πλάτυνε
το κεφάλι της λέξης.
Φούρια φαινόμενων οξυθυμίας  του λεξιλογίου.

Δεν μπορούσα έτσι να ερωτευτώ
απαγγέλλοντας τα λόγια του πόθου μου.
Με εμπόδιζε η αυστηρή ψυχή της απέραντης νομοτέλειας
του συνταχτικού,                 προτάσεις
βουίζοντας μες το κορμί του λόγου,
θέλησα να πω «σ’ αγαπώ» σ’ άσκοπη γλώσσα:
είμαι ένας φτωχός εφευρέτης μιας διαλέκτου
όλο νοήματα

Μια ψιλή βροχή από ευφωνίες πέφτει απαλά
μες τα δρομάκια της καρδιάς μου
κοριτσάκια ποιήματα βαδίζουν χέρι-χέρι
σιγανοτραγουδώντας
τραγούδια του συρμού.

Η πόλη των παρομοιώσεων μου έχει ένα δωμάτιο από έμπνευση.
Οι τοίχοι του είναι η ρέμβη της ορθοφωνίας.
Εγώ είμαι νοσταλγός της αγιότητας τοπίων της γλώσσας
άγνωρων για του σημερινούς,
που τους βαράει ο άκαιρος νοτιάς
κάποια αγριολούλουδα κάνουν να αναφαίνει η δύναμη της Περσεφόνης
νικώντας το τάχος της την βραδύτη θανάτου.

Προπαροξύτονη παρομοίωση της ευτυχίας.





                                                             Αυλίδα 15/8/82


4 σχόλια:

Eυαγγελία είπε...

To ταλεντο σου τρεχει με χιλια...

τιποτα αλλο.

Eυαγγελία είπε...

Υ.Γ.

το μεγαλο μηλο ειναι η πολιτεια της Νεας Υορκης απο το οποιο δαγκωνουν ολοι και συνηθως περισσεύει μια μπουκια για τον επομενο....

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

αοράτη

αν πραγματι αγγιζεις απο κει την ευαισθησία μου τι να πω;
χαιρετώ σε!

Eυαγγελία είπε...

Στρατη,

Παιζει ρολο η αποσταση? δεν καταλαβα.

Καλο σου ξημερωμα.

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου