...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

25 Δεκεμβρίου 2015

[Θεέ μου τι ωραία μάτια!]

Θεέ μου τι ωραία μάτια! Τι πανσέληνοι δοξαστικοί
που λατρεύουν τα χερουβίμ τις νύχτες!
Το σώμα μου είναι το σώμα σου, είναι το δύο στο ένα, είναι εμείς που συνθέτουμε ένα εγώ
Πολυδύναμο συσπειρωμένο
Έτοιμο να ναυαγήσει μέσα στην ερωτική απέραντη αιωνιότητα.
Σε φιλώ όπως ο άνεμος σε φέρνει:
Κοίλη κυρτή ανεμόεσσα θαλασσάχραντη εξαχνωμένη
Φωτιά με φωτιά.
Και οι πεταλούδες των χειλιών σου
βαφτίζουν τις λέξεις με άρωμα υπερούσιο
Τανυσμένο σαν βέλος μες τον λαγαρό λίγο αέρα
Που σείει τα κλωνιά των πεύκων και αναταράζει
τις μυρσίνες..
2010

2 σχόλια:

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ωραίο κομμάτι, με λυρισμό και υποβόσκοντα ερωτισμό.
Ταιριαστή και η φωτογραφία που διάλεξες να το συνοδεύει.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



ευχαριστώ πολύ- χρόνια πολλά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου