...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

21 Αυγούστου 2010

Το ωραίο τριαντάφυλλο αξίζει όσο χίλιες λέξεις-




171.



Αυτομολεί η ώρα απ’ την μέρα και (πώς να το πω;)

Το ωραίο τριαντάφυλλο αξίζει όσο χίλιες λέξεις-



Βαθαίνει με το άρωμά του μέσα στην εσπέρα.



Σπίθες βγάζει η καρδιά μου σαν

Σε άσμα λαϊκό.

Βλέπω καθαρότερα τώρα:



Βουνά μπαταρισμένα μέσα στο απόγεμα. Πάνω τους

Με μια ρομφαία ο άγγελος

Παλιός καραβοκύρης που τον κέρδισε η στεριά.



Ζωγραφίζω με τα χρώματα του Αυγούστου.



Οι ομοιοκαταληξίες της θάλασσας

Σκάζουν σιγά ,

Σαν φουντωμένες ορτανσίες!



Ψηλά καλά κρατεί ο αέρας!



Ασήμι κάστρο το φεγγάρι στα νερά!

4 σχόλια:

Βάσσια είπε...

Καλημέρα,
διάβασα και τα προηγούμενα Στρατή κι έχω μια απορία, όχι ως ειδική, ως θαυμάστρια του ύφους που γράφεις, έχεις εκδώσει κάποια;

Θα με ενδιέφερε.

Καλό Σ/Κ
:-)

Ανώνυμος είπε...

εικόνες, χρώματα κι αρώματα Στρατή, μου έφτιαξες το Σ/Κ, καλό σου απόγευμα

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Βάσσια

καλησπέρα.
Ναι έχω εκδώσει 22 βιβλία με ιδιωτική έκδοση δική μου που τα μοιράζω σε φίλους..
Αν θα το ήθελες θα σου έστελνα κάποια..
Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Γειά σου silena!
Χαρά μου να νιώθεις τα αρώματα και τις εικόνες όπως εγώ!
Καλό απόγεμα!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου