...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

27 Αυγούστου 2010

ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ..





Δίπατο σπίτι - δίπατο αίνιγμα..

Είσαι εσύ ή είναι οι άλλοι;



Πάντως μέσα στην νύχτα ακούγονται από μακριά οι μουσικές-

κι ο θρύλος της πριγκίπισσας που χάθηκε

λες ξαναζωντανεύει..





Με το φως της ημέρας πολεμούν τριαντάφυλλα

αέρα που περάσει να νικήσουν-



Χελιδόνια πουλιά ξεκινούν επανάσταση

μήπως ξεγράψουν τον χειμώνα..





Θα ρθεις το ξέρω αφήνοντας του πόθου σου

τ’ ωραίο κορμάκι να το θέλουν οι νεράιδες-



θα γίνεις η αρραβωνιαστικιά της άνοιξης-

θα φέρεις το φωνήεν σου του πόθου..





Κι εγώ που θα σε πω, μαντατοφόρος της δικής μου ερημιάς

θα με κατασπαράξουν οι τυφώνες-



Όπου είσαι θα είμαι κι εγώ-

Όπου κοιτάζεις θάλασσα, δίπλα σου τα ουράνια θα κοιτάζω..





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου