...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

24 Νοεμβρίου 2015

Πλησίασμα…


Σαν δυο δέντρα θα ανταμώσουμε κορυφή με κορυφή
Σαν δυο δέντρα θα μιλήσουμε ζωή με ζωή μελαγχολία με μελαγχολία
Σουρουπώνει στα πέρα προάστια 
Ο ουρανός διαβάζεται κι απ' την ανάποδη, τα χρώματά του
Μαζεύουν την γύρη των λουλουδιών και ραίνουν το επιτύμβιο ράσο του-
Τουλίπα του καημού μου μαβί σύννεφο, έλα και σκούντηξε με να συνέλθω
Από το αλλόπαρμά μου, να είμαι ένας αλαφροΐσκιωτος που όλα αλλιώς τα κοιτάει-
Θα μετουσιωθώ σε κείνα που δεν μπόρεσα να φτάσω και θα υπάρξω έτσι σύντομα μακριά και κοντά σου..

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Θα μετουσιωθώ σε κείνα που δεν μπόρεσα να φτάσω και θα υπάρξω έτσι σύντομα μακριά και κοντά σου.. ΣΠ

...μάκρυνε η καλημέρα μα θα σε ανταμώσει με όλες τις ώρες.
Φιλιά της ...ομίχλης και του τρελού ήλιου.
Υιώτα και Δημήτρης,
ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Κι εδώ ίδιος καιρός: συννεφιά και ήλιος και βροχή και αέρας και… και… και..
Χίλια πρόσωπα μέσα σε μία ημέρα.
Τα φιλιά μου και στους δυο σας.
Να αντέχετε!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου