...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

20 Νοεμβρίου 2015

ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ


Έζησα μες το αγύριστο κεφάλι της ιστορίας
οι άνθρωποι ανταποκρίθηκαν
γελοία στα κύματα
της εσωτερικής μου περιπέτειας,….δράμα!

Από οίηση φούσκωσα το στήθος-
πληγωμένος.

Στα χρόνια μου γύμνασα όραση και ακοή
που μακριά μέσα στο μέλλον
κάποτε συνέλαβα το ερχόμενο να βιάζεται να ολολύξει.

Παραλία φωσφορική.
Η Εύβοια.

Στα συνηθειά μου αέρας ξέφυγα
Από το τρύπιο μυστικό του άντρα ή της γυναίκας
που τους είδα να σουρουπώνεται η ψυχή τους.

Δραπέτευσα για λίγο αέρα λεύτερο απ΄ τα στρατόπεδα.

Ο Χριστός ήτανε στο πετσί μου·
μου τυράνναγε τόση φιλολογία και
ζωή ψυχοπονιάρικη. Πόνεσα.
Στο θάρρος μου απλουστεύτηκαν όλα.
Το κλειδί βρέθηκε
Η πόρτα ήταν γνωστή.
Άνοιξα και μπήκα στο θάνατο!


Αυλίδα 13/8/82

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου