...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

29 Μαΐου 2010

Λοιπόν, αυτό που αντέχω είμαι..

Λοιπόν, αυτό που αντέχω είμαι..
Ένας άνεμος γόης που πάνω από τα πράγματα γράφει
την εγωιστική του έμπνευση.

Λέω με τρόπους των χρωμάτων τα πάντα. Δεν έχω
περιουσίες ανθρώπινες.
Όλα θνητά και τελειωμένα μου μιλάνε.
Να αντέξω τουλάχιστον το πλάσμα που είμαι..
Να μείνω στον αιώνα αθώος..
Πόσα ρήματα ανθρώπινα ξεκαρφώνει για να μείνει
στο βασίλειό του εκεί ο θεός-
πόσο κουράζει τις τιμωρημένες ψυχές μας;

Γέρνω να κοιμηθώ κι ο ύπνος δεν με παίρνει.
Έχει στερέψει μέσα μου των αισθημάτων η θάλασσα..

Αν μείνω γαλάζιος,
ίσως να γίνει ομόθρησκός μου ο ουρανός..

Μάρτης 2010

4 σχόλια:

Νικηφόρος Τζιμιτζάς είπε...

έχω ένα φίλο που γράφει σαν άλλος μου εαυτός τόσο δικός
νάσαι καλά

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

"Αυτό που αντέχω είμαι." Μα υπάρχει κουβέντα με περισσότερη σοφία σε ότι αφορά το "Εγώ";
Μα εσύ Στρατή κάθε φορά που ζωγραφίζεις γίνεται ο ουρανός ομόθρησκος σου ότι χρώμα και να μείνεις. Στον κόσμο σου τον "πολυ-χρωμό-ηχο" όλα έχουν τους τρόπους των δικών σου χρωμάτων.
Είμαι περίεργος, αν ζωγράφιζες με πινέλα τι εικόνες άραγε θα βγαίναν;

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΝΙΚΗΦΟΡΕ,
χαίρομαι που αναζητάμε τους ίδιους ουρανούς!
Καλησπέρα!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ! ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ!
Αχ νάξερες πόσο θα ήθελα να ήμουνα ζωγράφος!
Πάντως με εικόνες σκέφτομαι..
έτσι γεννιέται κάθε ποίημα μου..
χρωματιστό!
Γλυκειά φιλική καλησπέρα!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου