...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

26 Μαΐου 2010

ΑΓΟΝΗ ΓΡΑΜΜΗ..

Καθαρογραμμένα χρωματιστά τοπία, πορφύρες
του δειλινού
που γράφεται μες τα κατάστιχα της μέρας
όπως εκείνη σβήνεται σιγά σιγά κυριαρχώντας
ο αυτοκρατορικός Απρίλιος.

Το πλοίο ταξιδεύοντας στην άγονη γραμμή.

Εγώ που μάντρωσα όλες τις σκέψεις αίγες και εσύ
που λες ζωγράφισες σαν από μέσα σου μία αρχαία θλίψη-

απομακρύνθηκες προς την πατρίδα έκπτωτων αγγέλων.

Τι θα έχω κάποτε που θα είμαι ο άγνωστος
των αγνώστων και πάλι
θα κατατρύχομαι από βασανιστήριες λέξεις,, φρουρός
μιας χρυσής κιβωτού;

Μητέρας των γλωσσών.. συνταιριαγμένες παρηχήσεις,
φωνήεντα ξάφνου όπως τα παίζει πιο χαρμόσυνα ο μουσικός
ειρμός που κάνει τα τσαλίμια του μες τα νοήματα της πρώτης
του Θεού Σοφίας-

Των ανθρώπων το κράτος ιδρύεται δειλά δειλά..
Μία ναυαγισμένη ύστερα Ατλαντίδα.

Όσο περνούν τα χρόνια πιο άτολμα καταλαβαίνω
μέσα μου να εγγράφεται ο θεός-

Οι ευθείες του
αποκαλύψεις
γύρω μου τεθλασμένα μεταφράζονται..

Δεν είμαι παρά ο λίθος
ο υπομονετικός
που πληρούται με ήλιο
μέσα στην έρημο μιας αγωνίας.

Ας αφεθώ για να κυριαρχήσει πάνω μου ο λόγος..
Ας αφεθείς για να κυριαρχήσει πάνω σου η ζωή..
Σε άγγιξα από το μέρος της ελπίδας..
Με άγγιξες από το μέρος που μπορείς..

13.4.2009 ..Ρόδος..

4 σχόλια:

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

εχω παρει φιλε το τελευταιο πλοιο για την ΑΜΟΡΓΟ...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Πάμε μαζί!!!!!!!!!!!
ΜΑΓΕ!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Ω!! Ρε Στρατή Τι είναι τούτο ταξίδι, σε ανοιξιάτικες αύρες σε θάλασσες παλιές, βάπτισμα σε μύθους, σε βίβλους και λόγους θεϊκούς, σε χρόνια πανάρχαια. Τι εικόνες εκμαίευσες φίλε μου από τον πτωχό τούτο αναγνώστη.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Δουλεύα στην Ρόδο. τελείωσα και έφευγα με ένα πλοίο που έπιανε άγονη γραμμή.
κάπως έτσι και κοιτάζοντας από το παράθυρο μιας καμπίνας πλοίου γεννήθηκε αυτό το ποίημα!
να την η ιστορία του..
Την καλήσπέρα μου και στους δυό σας!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου