...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

14 Σεπτεμβρίου 2012

Όσο κι αν σκοτεινιάζω φωτεινές απόψεις έχω.



Μικρές εντολές όπως η νύχτα άφησε τα λερωμένα παπούτσια της έξω
Απ’ το τέμενος της αυγής.
Συγκλονιστικές εικόνες του μυαλού συραμμένες σαν με έναν συνειρμό που με πάει στο φως κι απ’ το φως να πεθάνω.
Ο παπαγάλος μου διψάει συμπάθεια.
Μου μιλά σαν ένας οικείος που κάποτε υπήρξαμε απέραντα φίλοι.
Απ’ το κλουβί του βλέπει τον κόσμο στενό αλλά το ξέρει ίσως ότι έτσι πληρώνεται η ασφάλεια.
Κοιτώ τον ουρανό απ’ το μπαλκόνι.
Μ’ όλα τα χρώματα είμαι ερωτευμένος.
Αυτοκρατορικός ήλιος της Ξάνθης περιμένει να με υποδεχτεί.
Όσο κι αν σκοτεινιάζω φωτεινές απόψεις έχω.
Πίνω πικρό καφέ.
Σιγά σιγά χαράζει και δουλεύω πάντα στην σιωπή της απόγνωσης.
Σκέφτομαι την Ελλάδα σαν τσαρδί που το πολέμησε ο αιώνας.
Από το ύψος των ματιών μου ως τα λίγα σύννεφα
τεντώνεται ένα αόρατο τόξο που σημαδεύει
την χρονική στιγμή που όλα απομυθοποιούνται.

 



5 σχόλια:

Eυαγγελία είπε...

"Πίνω πικρό καφέ."
και
"Σκέφτομαι την Ελλάδα σαν τσαρδί που το πολέμησε ο αιώνας."

Σε κάθε ρουφηξιά του καφέ υπάρχει μία γλυκιά γεύση Ελλάδας ~ Μίας Ελλάδας "Λεηλατημένης Επανειλημμένως" μεσ' τους αιώνες που τώρα στέκει μόνη κι ερημωμένη εκλιπαρώντας για υπεράσπιση.

Όμορφο ξημέρωμα να 'χεις Στρατή.

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Λοιπόν Στρατή δεν το συνηθίζω αλλά σε παρακαλάω μεσολάβησε στην φίλη αοράτη την οποίαν δεν νομίζω ότι γνωρίζω και μετάφερε της το αίτημα μου να "υιοθετήσω" το σχόλιο της επειδή με εκφράζει απόλυτα, καθώς στάθηκα κι εγώ στον ίδιο υπέροχο στίχο:
"Σκέφτομαι την Ελλάδα σαν τσαρδί που το πολέμησε ο αιώνας."
Ελπίζω να δεχτεί την οικειοποίηση αυτή! Την ευχαριστώ αλλά ευχαριστώ κι εσένα που κατάφερες δυο εντελώς άγνωστους ανθρώπους να τους ενώσεις με τους στίχους στην ίδια γραμμή συναισθήματος!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

αοράτη

μα είναι μέσα μας η Ελλάδα το πιο όμορφο και το πιο μαραζωμένο λουλούδι..

Καλό βράδυ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Κύριε Χριστόφορε μου νομίζω πως το καλύτερο είναι να αυτοσυστηθείτε.
Κοίτα που οι στίχοι μου είναι σαν ηλεκτροκόλληση!
Σε πειράζω..
Καλό βράδυ να έχεις!

Eυαγγελία είπε...

Καλημέρα Στρατή,

Αφήνω απάντηση εδώ προς τον Χριστόφορο (υποθέτω πω δεν είναι πρόβλημα) και σ' ευχαριστώ εκ των προτέρων.


Χριστόφορε,

Όταν εξωτερικεύω τις σκέψεις μου, δεν τις κατοχυρώνω για πνευματικά δικαιώματα. Απ' τη στιγμή που τις αποχωρίζομαι, αυτομάτως τις μοιράζομαι. Άλλωστε, πιστεύω ότι αυτός είναι κι ο λόγος συνύπαρξης σε αυτόν τον κυβερνοχώρο - ν' ανταλλάσσουμε απόψεις και στοχασμούς. Καλή Υιοθέτηση λοιπόν και σ' ευχαριστώ που με τιμάς.

Την καλημέρα μου..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου