...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

6 Ιουνίου 2015

Εντροπία…


Οίκος της εντροπίας,
συνάρτηση ντόμπρα που με πάει
μες την απουσία- οι πληροφορίες προδόθηκαν·
όλα ρέπουν προς το χάος, η ψυχή είναι χάος, η ζωή
είναι χάος· το μυστικό που φύλαγα
είναι ένα χαοτικό παιχνίδι που χωρά
τον έρωτα με μια βουλή να τον εξαφανίσει…

Έχω αποδημήσει το παρόν- μου έμειναν
κάτι λειψές λεξούλες,
κακογραμμένες
μες τον άπειρο καιρό.
                                    Και επιμένω
να μην λέω φυλακή την φυλακή μου· επιμένω
να αγαπώ την Φωτιά,
στο μέγα βάθος της,
και να διψώ για σένα και για κείνη..

Έλα με τον τρόπο μιας αστραπής και μάγεψέ με
τώρα που τα σύνορα δεν φυλάγονται απ' τον Δράκο
έλα και πες μου ποιά είναι η αριθμητική των τυφλών
κι αυτών που μουσικές του αόρατου κόσμου ακούνε…


1 σχόλιο:

Αστοριανή είπε...

όλα ρέπουν προς το χάος, η ψυχή είναι χάος, η ζωή
είναι χάος· ... ΣΠ


...κι εγώ,
σήμερα κατάφερα να πω "καλημέρα!",

Φιλιά κι αγάπη,
Υιώτα

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου