...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

9 Ιουνίου 2015

ΕΝΤΕΥΚΤΗΡΙΟ ΑΤΕΓΚΤΩΝ ΑΞΙΩΝ..,

Θα με θυμηθείτε μια μέρα

Όταν λείψουν οι προτροπές μου και τα πολλά που συλλάβισα
όταν η αισχύνη δεν θα έχει πλέον το φρένο
της- θα με θυμηθείτε

Όταν θα λείπω κι εγώ
φτωχός των φτωχώνε
κι αόριστος των αορίστων
μα πάντα αριστοκράτης στην ανάμνηση
και πάντα με, στο πέτο μου, ένα λουλούδι
φιλοσοφικό κι απέριττα άλικο.

****************************


Η εξουσία μου είναι μια περιδίνηση μες το κεφάλι αυτού που σκέφτεται-
Δεν θέλει τέτοια σίγουρα η εποχή-
Αν αφήσω έναν ταπεινό λόγο να σπαρθεί μες το χωράφι των επιφωνημάτων
Η σκορπίνα ιστορία θα με κεντήσει αδρά
Αλλά εγώ εκεί και πείσμονας θα επιμένω

Ήρθα έφυγα επανήλθα συντάχθηκα με τα δύσκολα
Ακόμα και οι λέξεις που αγαπώ φαντάζουν πια ακριβοδίκαιες γιατί με επιμέλεια τις επέλεξα
Ποιος ξέρει η ποίηση πού τον οδηγεί- μπορεί σ’ ένα λάθος
Επιφανειακό και αποκάτω του
Βρίθουν κουβέντες υπερβολικά ανθρώπινες
Από εκείνες που κανείς τυχαίνει μ’ έναν φίλο
Και είναι ζόρικη για να ‘ναι η ζωή

Μπορεί να χαθώ σε νοήματα που με ξεπερνούν, μπορεί να πεθάνω
Αλλά με ειλικρίνεια τα πάντα πλησίασα
Μαστόρεψα το χάος
Τιθάσεψα την ψυχή

Και τώρα ζω το μέγα έλεος της νύχτας που ο απολογισμός της φέρει έναν  ύπνο γαλήνιο..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου