...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

5 Νοεμβρίου 2009

Μες το μυαλό μου η απουσία φέρνει τα πιο σκληρά της διδάγματα..

88.

Μες το μυαλό μου η απουσία φέρνει τα πιο σκληρά της διδάγματα..
Τίποτα δεν είμαι άλλο απόναν χαμένο σκύλο που ζητάει αφεντικό..
Οι χαρές μου συνέπεσαν με τις χαρές ενός αποδημητικού πουλιού
και πάνε..
Δεν έχω πλέον τίποτε
άλλο από πέντε ρημάτων φρόνηση και έναν καημό
που γίνεται πελώριος μέσα στις άδειες νύχτες..

Και είμαι
με θέληση ν’ ανοίξω πιο πέρα τα σύνορα
που με κλείνουν- να δω
στο βάθος του ορίζοντα που γίνονται εμφύλιοι
φιλόδοξων αγγέλων..

Και η γλώσσα με τα φωναχτά επιφωνήματά της- αιθέρια
όπως να την αγγίζει λίγο ο καιρός
γίνεται ίππος
πιο πραγματικός
κι απ’ τον πραγματικό οποιονδήποτε

να ανεβείς προς την μεριά των ουρανίων νοημάτων..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου