...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

22 Ιανουαρίου 2015

Από μια λέξη Απόφασης θα ξεκινήσουνε οι νέες επαναστάσεις..





Μετρώ την ζωή μου, μια θλίψη εισβάλει
επάνω στην πλατφόρμα του εγωισμού· ποιος στέκεται
πλάι μου
ταπεινωμένος από εξουσίες, ποιος
με ακούει αλλά δεν τον βλέπω, ανοίγοντας
τα μάτια του κάθε πρωί να με αντικρύσει
που σκηνοθετώ μια πλάνη που μου επιβάλλεται, ποιος
που τον κοιτάζω και σε λίγο άφαντος είναι;…
Των καθεστώτων η αυθάδεια πλήγωσε τον ντουνιά μου-
η δημοκρατία λερώνει την επιδερμίδα της
με κάκοσμες μουντζούρες
ανθρωπάριων. Κι αν πεις
για πρακτικές που φέρνουνε την ψυχική αναπηρία
πρωτοστατούν οι κομματάρχες και διασκεδάζουνε
κλέβοντας βιός απ' τον κοσμάκη που πονά.
Εγώ εσύ λοιπόν και μάλλον όλοι
να βάλουμε την ρόδα να γυρνά
και την ζωή να μένει στο ύψος που την θέλουμε:
Από μια λέξη Απόφασης θα ξεκινήσουνε οι νέες επαναστάσεις..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου