...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

5 Δεκεμβρίου 2011

Ζητώ να μην χαθεί τίποτα από το τώρα




Ζητώ να μην χαθεί τίποτα από το τώρα που είσαι ευτυχισμένη.
Κάπου σφάλλω, κάπου έσφαλλα, κάπου θα σφάλλω.
Τρόπους έχει πολλούς να σε πληγώνει η ζωή.
Όμως πίστεψε τις αξίες της και να: η φωνή σου ρέει γαλάζια
Μες του ουρανού το απέραντο,
Σε είδα δίχως να σε δω- και ώ παράδοξο
Αυτό που νόμιζα ήσουν.
Άσε τα φτερά των πουλιών να μηδενίσουν το βάρος σου-
Πέτα ανάλαφρη και έλα στον ύπνο μου-
Η θεά που πίστεψα είσαι-
Οι μουσικές που ακούω είναι από τον άνεμο
μες τα φυλλώματα που κρούει σιγανά,
για να μην πληγωθούνε, η αιωνιότητα.

3 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Τον παρακάτω στίχο σου θα τον χειρουργήσω κάπως...χωρίς αναισθητικό!

Ζητώ να μην χαθεί τίποτα από το τώρα!........
Κάπου σφάλλω, κάπου έσφαλλα, κάπου θα σφάλλω. που θα σφάλλω.


Κύριε Στρατή άτεγκτε κριτή και καλέ μου φίλε!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ
βρε έτσι κι αλλιώς εσένα σε αγαπάω γιατί είσαι αυθεντικός..
Τι θέλεις να σου λέω;
Αφου έκοψες και τις κακές λέξεις, ακόμα πιο πολύ..
Ε, είμαι συντηρητικός- τι να κάνουμε;

ωραία μου τα "χώνεις" κε Τράγκα..

Eυαγγελία είπε...

♫♪♫♪ Σε είδα δίχως να σε δω- και ώ παράδοξο αυτό που νόμιζα ήσουν.♫♪ Η θεά που πίστεψα είσαι ♫♪♫♪

το φανταστικα με μελωδια...

~‿~

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου