...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

26 Δεκεμβρίου 2011

Με έλλειμμα ψυχής ζούμε πάντοτε όλοι.



"Ναι" σ' αυτό που μου είπαν στον ύπνο μου οι κοπέλες και δεν μαρτυρώ- κι "όχι"
Σ' αυτά που δεν ξέρω αλλά γίναν με έντονα ψέματα-
Όπως να ήθελε να ευτελίσει την αξία τους η μάχιμη ψυχή.
Συμπέρασμα εν: θέλουμε δύσκολα να ζούμε.
Κι όπως μια αλήθεια θέλει δυο λόγους που αντιμάχονται να αποδειχτεί
Έτσι κι ένα που πίστευα εγώ θρησκευτικό κράτος
Πολέμησε μ' αλήθειες τόσες μέσα μου και χρόνια να με πείσει.
Κατέληξα: ελληνικά υπερασπίζομαι όλες τις ιδέες.
Κι αν δεν το ήξερα άλλωστε..
Εκτεθειμένος μες την κοινωνία των εθνών… Καταλαβαίνεις..
Με έλλειμμα ψυχής όμως ζούμε πάντοτε όλοι.
Υλοποιούνται κάποτε οι εφιάλτες μας.
Ζεις ανασαίνοντας φαρμάκι. Κομπάζεις
Αλλά δεν είσαι εκείνος που επάνω του έχει ποντάρει η αιωνιότητα
Το παραδείσιο μήλο της..

                                                  21.8.2010
                                              Άσσος Κορινθίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου