...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

30 Δεκεμβρίου 2011

Ολοφύρονται οι μέρες, ανθοδέσμες μαραμένης απόχρωσης·


Τα αμπέλια είναι λοξά φυτεμένα σαν
Μία γραμματοσειρά που προτιμήσαμε
Τυχαία, κάτω από το φως και μέσα
Στον πολυσέλιδο ήλιο.

Δεν κατάλαβα πως ξαφνικά η ζωή μου πήρε
Μια τροπή πιο θλιμμένη.

Ολοφύρονται οι μέρες, ανθοδέσμες μαραμένης απόχρωσης·

Ό,τι σκέφτομαι είναι φορεμένο σ' ένα ανάπηρο σώμα·

Η κόρη μου ζητάει να γράφω σκληρά·
Εμένα η ευαισθησία μου ταιριάζει
Μιας πολυάκανθης λευκής τριανταφυλλιάς
Που την διαβάζει ωραία ο λιγνός αέρας
Καρφώνοντας τα ξεχαρβαλωμένα
Παραθυρόφυλλα πάνω στους τοίχους. Κι εκεί

Που ξέρω ότι ταίριασε σαν γάντι πάνω μου η μοναξιά
Κλείνω κάποια στιγμή αυτό που διάβαζα βιβλίο
Και ακουμπώ στο κάγκελο:

Κοιτάζοντας μακριά την δύση που σφαδάζει και την θάλασσα
Που είναι μία λεπτομέρεια αιωνιότητας που όλο μου διαφεύγει..

                                                Ερμιόνη..
                                                  10.8.2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου