...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

29 Δεκεμβρίου 2011

Πίνω το αίμα της νύχτας κι είμαι δυνατός σαν ένα ″όχι″


Πίνω το αίμα της νύχτας κι είμαι δυνατός σαν ένα ″όχι″
που ξεστόμισε ο παντί τρόπο αποφασισμένος.
Οι φίλοι μου λιγόστεψαν, σύρθηκαν ως την κατάθλιψη.
Αυτό που δεν τους άξιζε το πήραν.
Τώρα με διαβάζουν γελώντας ειρωνικά που εκπροσώπησα εκείνο που χάσανε
ρημάζοντας τον εαυτό τους μες τα χρόνια.
Τσαλακώθηκαν απ’ την μεριά του ωραίου, ζάρωσαν κοιτώντας την ζωή να τους απιστεί.
Α μανιφέστο μιας ανάγκης που την υποβάλει η κοινωνία του όχλου.
Πολιτικά ορθόν είναι εκείνο που ψηφίζοντάς το δικάζεσαι
να το ακολουθείς κι εκείνο λάθος να σου βγαίνει.
Χάσμα που άνοιξε η δημοκρατία!
Θα ξυριστώ και θα κοιτάζω απόψε το φεγγάρι.
Ο Βασίλης πολύ μ’ αναστάτωσε
Καταθέτοντας την θλιμμένη του άποψη στης καρδιάς μου την τράπεζα..

                                                                 29.12.2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου