...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

24 Δεκεμβρίου 2011

Μια εικόνα φωτεινή σαν το κορμί σου-




Μια εικόνα φωτεινή σαν το κορμί σου-
Αλλά το κορμί σου είναι μια υπόθεση του πάθους σκοτεινή που την παίζει στα ζάρια η νύχτα.
Καιροφυλακτούν οι σκέψεις του ουρανού να σε κερδίσουν μες τον χρόνο που δεν ερμηνεύεται.
Είσαι κοίλη κι ανεστραμμένη σαν ένα μισόγιομο φεγγάρι που τσιμπά την γαστέρα του σκοτεινού ουρανού.
Σε έχω αποταμιεύσει λόγια προς λόγια, φιλιά προς φιλιά κι αν εσύ δεν το ξέρεις
Πέμπω από μακριά την ερωτική μου διάθεση να σε ανταμώσει κορμί με κορμί
Όταν κάτω απ’ τα σεντόνια ψάχνεις της ηδονής σου το θαρραλέο ξεκλείδωμα.
Ιέρεια της φωτιάς που εμένα πελάζεις.
Αφήνω τα λεξιλόγια των αστεριών να πουν το γλαυκό όνομα σου
Όπως μετά καταφεύγω μες την σιωπή που μου είναι πατρίδα
Και σκέπη σε τούτον τον κόσμο που με πληγώνει και ζω..

2 σχόλια:

Marina Kontziali είπε...

Προκλητικά ωραίο!

Να ’σαι πάντα καλά Στρατή
και
καλά Χριστούγεννα!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μαρίνα
προκλητικό είναι ό,τι υπερβαίνει την αλήθεια

για να την επικυρώσει
για να την μεγαλύνει

καλά Χριστούγεννα!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου