...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

25 Δεκεμβρίου 2011

Μπορεί να μην είναι τίποτα οι σκέψεις που κάνω, μπορεί οι σελίδες μου ποτέ να μην γελούν



Πλένω τα σκουτιά μου, πλένω τα δόντια μου, πλένω την αρσενική μου ταυτότητα.
Γύρω μου οι πτωματοφάγοι άφρονες θησαυρίζουν μια άξεστη λάμψη.
Μισοπεθαμένες είναι οι ώρες, πουθενά δεν ανήκουν, ένα εορτολόγιο απελπισμένων σκέψεων
Βάφει το μεσημέρι λευκό- όπου είμαι είναι μια ψευδής πόλη
Που δεν υπόσχεται τίποτα, μπάζει από παντού μελαγχολία.
Τα απόβλητά της είναι τοξικά που θα συμφορίσουν το μέλλον.
Αγκαλιάζοντας τις λέξεις που θα ήθελα μια μέρα να πω όπως
Ένας οστεοθλάστης βόας.
Μπορεί να μην είναι τίποτα οι σκέψεις που κάνω, μπορεί οι σελίδες μου ποτέ να μην γελούν
Όπως τις αραδιάζω μουντζουρωμένες και με βαριά επάνω τους νέφωση- μπορεί
Να τρυπούν οι επιθυμίες μου τον ποιητικό ουρανό- αλλά
Όταν η ζωή χαμογελά ξέρω
Ότι όλων των δηλητηρίων η κόψη θα στομώσει και θα φύγει ο μελανός αιματολάφτης χρόνος
Μες το ποίημα που θα θεσπίσει τα δίκαια της νέας χαράς..

                                                                       26.7.2010

4 σχόλια:

dora manataki είπε...

Πολλές χαρούμενες ευχές για ένα ευτυχισμένο νέο έτος γεμάτο αγάπη!!!!

~reflection~ είπε...

ΓΕΛΟΥΝ

οι σκεψεις
οι ΕΣΩφωνες
οι μουσικες μας
τα παιδιά που αγριευουν μεσα μας
οι αγγελοι μας
τα δαιμόνια μας
οι Θεοί της καλής μας Τυχης


ΓΕΛΟΥΝ οι Λεξεις
ακομη κι αν οι σελιδες μενουν ανεκφραστες
μπρος στο Νοημα που εν αγνοια τους φιλοξενουν.....

ΦΙΛΑΚΙΑ..... ΔΩΡΑΚΙΑ ευτυχίας.......

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Και για σένα dora

ευχές για υγεία και δημιουργία!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Κάκια
τι άλλο από γέλιο παντού θα ζήταγες εσυ;
Από φύση αισιόδοξο πλάσμα
(ή υποβαλλόμενο σε μία αισιοδοξία, που θα έλεγα εγώ)
βλέπεις με φωτεινά μάτια στα σκοτεινά.
Ωραίο είναι!
Μακάρι πάντα να σε συντροφεύει το χαρούμενο γεγονός..
Και να ζεις μ' αυτό και γι αυτό.
Άντε λοιπόν φιλιά που τα έχεις σκορπίσει παντού και δεν ξέρω αν έτσι έχουν χάσει και το αληθινό τους νόημα..
Έγω ο συντηρητικός πείθομαι στις απόλυτες επιταγές σου..
Καλημέρες!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου