...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

2 Δεκεμβρίου 2011

μιλώ πιστεύοντας μόνο στον ήλιο



Ξύνω τον πρωινό τοίχο ενός χρεωμένου στον Μάρτιο Σαββάτου·
τα πουλιά ακούγονται που τινάζουν το πέπλο της μέρας
που έρχεται·
ψίχουλα πέφτουνε τα κελαηδίσματα τους πάνω
στην υγρή γη· ο θεός πουθενά δεν μ' ακούει..

Τα άστρα που δεν φαίνονται πια, γίνανε ένα αφράτο αρχαίο κομπολόι
που το κρατά ένας άγγελος και το μετρά χάντρα την χάντρα του:
πόσα υπόσχεται ο ουρανός!

Ξύπνησα για να ακυρώσω τον ύπνο μου
τον κάθε ύπνο που φτάνει στον θάνατο.
Και μιλώ πιστεύοντας μόνο στον ήλιο
γιατί τριγύρω μου το καθετί
βασανιστικά σκοτεινιάζει..

                                          Μύκονος.. 13.3.2010


12 σχόλια:

Eυαγγελία είπε...

Eνα αρχαιο κομπολοι απο αστρα στα χερια ενος αγγελου,
Ενας Μορφεας που ακυρωνεται απο εναν θνητο,
κι ενας Θεος που δεν ακουει....ομως φωτιζει και γι'αυτο και τον πιστευεις.

Ο ηλιος Θεος!

Αφιερωση που αρμοζει:

http://www.youtube.com/watch?v=ERLqJJ49DTo

Καλη σου ημερα και καλη συνεχεια με τον οιστρο σου.

~reflection~ είπε...

Σκάβουμε το δέρμα
δεν μπορεί
κάτω από το σκοτάδι που μας τυλίγει
θα υπάρχει ΦΩΣ...

μα, οι θησαυροί πάντα θελουν θυσία
για ν'αποκαλυφθούν,
ωστε μόλις τους εντοπίσεις,
να μη χαθούν ξανά από το ...Ποίημα!...


Σε φιλω..

Wicca είπε...

Ας πίστευε κι ο ήλιος σε μας!

Ξύλινος Ιππότης είπε...

"Ξύπνησα για να ακυρώσω τον ύπνο μου
τον κάθε ύπνο που φτάνει στον θάνατο."
...
Σοφή κίνηση...
...
Την καλησπέρα μου...

k.Mer είπε...

Πολύ όμορφο!

~reflection~ είπε...

Στρατή....
"Ξύπνησα για να ακυρώσω τον ύπνο μου"

Κάποτε είχα γραψει:

"Να με νανουρίζεις
ΕΣΥ
για να κοιμάμαι αγγελικά
ακόμη και μέσα στους Εφιάλτες μου"

κι ο Ύπνος απαραιτητος
γιατί αποτελεί ιεροτελεστία φόρτισης των νευρωνων του Νου,
των αισθητηρίων της Καρδιάς,
και όλης της Ύπαρξης....

Κάποιοι είναι ταγμένοι να πεθάνουν στο...Σανίδι της Ζωής...
Εν Δράσει..

μα...

και το "αργά... πολύ αργά... ακόμη πιο αργά...", σαν επιβράδυνση των ταχυτήτων Ζωής,
εμπεριέχει πολλή μαγεία....

Σε φιλω....

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

αοράτη

ωραίο σχόλιο!
ο ήλιος η μυθολογία και ένας άγγελος που κρύβεται παίζοντας μουσική πίσω απ' τα σύννεφα..
Την καλημέρα μου!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Κάκια

αυτοί που πιστέυουν στο φως εκεί πάντα θα προσανατολίζονται

στο ποίημα είναι όλοι οι θησαυροί καλά φυλαγμένοι γιατί είναι κρύπτη μυστικών ο λόγος..

καλημέρες!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Γουΐκα

δεν θέλω απογοητεύσεις..

εμείς τι κάνουμε- άσε τους άλλους..

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Γειά σου Ξύλινε Ιππότη

Την καλημέρα μου!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

k.Mer

ευχαριστώ πολύ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Κάκια

παράλληλες πορείες παράλληλες σκέψεις

αχ να μπορούσα να ζήσω για ένα διάστημα μέσα στις επιβραδύνσεις!
με κούρασαν οι επιταχύνσεις..
θέλω να κοιμηθώ μια βδομάδα..
"τον ύπνο δεν εχόρτασα και τώρα αποσταμένος
θέλω να πάω να κοιμηθώ, κουράστηκε η καρδιά μου.."

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου