...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

24 Ιανουαρίου 2010

ΣΕ ΣΕΝΑ ΜΙΛΩ..

ΣΕ ΣΕΝΑ ΜΙΛΩ..

Σε σένα μιλώ - που δεν ξέρω πως ερμηνεύεις τις λέξεις μου
Που ανοίγεις τρύπες υποψίας ότι καταλαβαίνεις κιόλας

Το σημαντικό με σένα είναι ότι αγνοείς
Πως τα αισθήματα βαραίνουν κι έχουνε κουκούτσι
Σαν φρούτα που τα λαχταράς κι είναι υπέροχα..

Εγώ…τι σου λέω εγώ που κατά βάθος
Είμαι μοναχικός σαν ένας ερημίτης που πια
Χόρτασε την μοναξιά και τώρα θέλει
Να τον ερμηνεύσει το φως..

Και κάθεται συλλογισμένος σε μια παραλία που δεν θα την πάρει
Ποτέ καλά ο αέρας

Κάθεται και ρεμβάζει λες στα μέλλοντα
Σαν να ‘ναι ο μάντης που αλλάζει πρόσωπα: πότε γυναίκα
Πότε άντρας: πρόσωπα
Της ίδιας απογοήτευσης..

Εξάλλου
Οι καιροί
Υποβάλλουν την θρησκεία των ανήθικων-
Όλοι επαγγέλλονται τους θύτες

Κι εσύ
Πικραμένε μου πρίγκιπα
Βαφτίζεις στο φεγγαρόφωτο τα λόγια σαν προσευχές
Προς το ουράνιο άστρο..

2 σχόλια:

Νίκος Ερηνάκης είπε...

Ανταποδίδω το σχόλιο υποκλινόμενος.. κρατάτε τα σύννεφα μακριά και τις πύλες καλά οχυρωμένες..

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΙΗΤΗΣ ΜΑ ΣΤΕΓΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΝΙΚΟ!
Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΑΓΓΙΖΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΛΙΓΟΛΟΓΟΣ ΑΛΛΑ “ΟΥΣΙΑ”..

στις 2/18/2009 10:31 am Ποιειν...
ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΝΟΩ!!!!!!!!!!!!!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου