...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

21 Σεπτεμβρίου 2013

Πιάσε με απ’ το χέρι και σφεντόνισε με μες την άβυσσο που κυρίευσες…


                                                               Στην Ελιά που ξέρω ότι θα της αρέσει!



Της ράβδου που άνθισε τραγουδιστά σαν πήγες κάπου κοντά της,
μελαχρινή μου. Του καημού…
Πόσες φορές να το πω,
η πλημμυρίδα σου κάνει τα πάντα γύρω μου κωφάλαλα.
Σκαρφαλώνω στην τύχη που δεν πίστεψα και ζω
την μουσική σου σαν αλγεβρικό φουσάτο που με κατακυριεύει.
Αχ…
Πιάσε με απ’ το χέρι και σφεντόνισε με
μες την άβυσσο που κυρίευσες…


7 σχόλια:

Unknown είπε...

Πολύ όμορφο Στρατή...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου!

Μαρία Κανελλάκη είπε...

"...αλγεβρικό φουσάτο..."
Πολλά !!!!!!!!!!!!!!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μαρία καλό βράδυ!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αχ μωρέ Σμυρνάκια
...και Μυτιληνάκια....
Πανέμορφο Στρατή..
Ευχαριστώ!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Υ.Γ
Χμ..χμ..
Τώρα το Μυτιληνάκια.... μην το γενικεύουμε κι όλας..
=( Χα! χα! Καρφί..ατίθασης Αιολίδος..)

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ελίτσα
να είσαι καλά Ελιά!
( ε είναι γεγονός ότι κάτι μυτιληνάκια είναι για κλωτσιδάκια.. την ξέρεις δα την άποψή μου)

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου