...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

3 Σεπτεμβρίου 2013

Υπάρχει πάντα μια σοβαρή νύχτα




Υπάρχει πάντα μια σοβαρή νύχτα
που ακολουθείται από τους αστερισμούς και ραγίζεται
απ’ τα δικά μας φιλιά.
Συμμετέχουν της σελήνης τα κρυμμένα πουλιά
στο παλεμένο μαξιλάρι σου.
Σε κρατώ με λογάκια και σε κάνω δικιά μου
φιλί με φιλί.
Τελεία δεν έχει ο έρωτας.
Θα ‘ρθω μες την γόνιμη φαντασία του ουρανού και θα σε κλέψω
Ζητώντας σου κι άλλη κι άλλη καρδιά.
Το ερωτικό τραγουδάκι που θες
μόνο η ψυχή μου για την ψυχή σου το έχει.

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...Στρατή μου,
αν ήμουν τουλάχιστον ...συνομίληκή σου,
θα το λάτρευα αυτό σου το ποίημα!!!!!!!

Δένει μια δέσμη ηλιαχτίδες της ψυχής και την τοποθετεί τρυφερά στο προσκεφάλι μου!!!

Κι έτσι που είναι, με την υπάρχουσα διαφορά του χρόνου και της υπερατλαντικής απόστασης,
με την λυρικότητα του,
γίνεται φιλί κι αγνός έρωτας...

Σε ευχαριστώ και μένω πάντα με την αγάπη,
Υιώτα
αστοριανή, ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Να είσαι καλά Υιώτα!
Καλημέρες ελληνικές..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου