...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

15 Απριλίου 2010

Ξαφνικά δεν υπάρχει τίποτα και οι σκέψεις

Ξαφνικά δεν υπάρχει τίποτα και οι σκέψεις που κάνω
Είναι σαν από λερωμένο βαμβάκι.. Τα πουλιά
ναυαγούν στον ορίζοντα και οι σιωπές
Δεν έχουν νόημα αφού η απουσία
Σωστά δεν ερμηνεύεται. Ο χρόνος
ωραία δαμάζει:
Και εμάς και τα όνειρα που κάναμε μία φορά κοιτώντας
Μακριά μέσα στο μέλλον, όπως
ήθελε η εφηβεία μας.
Τώρα η κάθε μέρα μας μυρίζει προσμονή- τι να προσμένεις;
Ο ήλιος ανατέλλει καλόγνωμος και υποταγμένος
Κι αυτός στην μοίρα του. Σαν ένας πρίγκιπας που δεν θα έχει
Ποτέ βασίλειο. Κι όμως όλα ωραία και σωστά του υπακούνε!
Τα πρωινά λουλούδια ανάβουν το ξημέρωμα και η ευωδιά τους
Είναι θρησκεία του επίγειου ουρανού.
Μάγο και αινιγματικό το γαλανό τραγούδι της καινούριας μέρας!
Οι λέξεις μου
ίδια στο φως και στο σκοτάδι
νικούν! Ανατινάζονται!

4 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Να ιππεύαμε το χρόνο.. με αέρινη προσπέραση στις στασιμες στιγμές της άδειας προσμονής...

Να μοιράζαμε καρδιοχτύπι εκεί που ο ήλιος γλύφει το πρωινό κύμα...

Απολίθωμα αλήθειας, στην ανάγκη για ουσία... ένα αποτύπωμα, που το κύμα δεν τολμά να το σβήσει...

Δεν ανατινάζονται από μόνες τους οι λέξεις, Στρατή, η δύναμη την αθόρυβης φωνής που εκχύεται μέσα τους τις εκτινάσσει.. και αυτή η δύναμη πηγάζει από την Ψυχή σου...

Την καλημερα μου, να λαχταράει να ιππεύσει το χρόνο... γιατι εσύ έδωσες το κίνητρο!...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Λες: "Πουλιά ναυαγούν στον ορίζοντα"
Τι να πω. Η Κάκια που εκπέμπει στην ίδια υπέροχη με σένα συχνότητα σου λέει "¨ότι εσύ έδωσες το κίνητρο"
Στρατή ευτυχώς τώρα έχω πολλά δικά σου να μου κάνουν συντροφιά.
Και οι λέξεις πραγματικά "ανατινάζονται" έτσι όπως οι εικόνες που ζωγραφίζεις με αυτές.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΚΑΚΙΑ..
Μακάρι να είμαι ικανός να δίνω τέτοια κίνητρα στους άλλους!
Περήφανος θα ήμουν!
Δεν ξέρω αν το αξίζω..
Την καλησπέρα μου!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Α ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ..
Η ευμένοια σου απέναντι μου δεν έχει όριο..
Βρες μου κι ένα αρνητικο..
Θα χαρώ που σου κρατώ συντροφιά..
με τον καιρό θα σου στείλω και άλλα..
Την καλησπέρα μου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου