...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

21 Μαρτίου 2010

Η φαντασία μου ανθίζει πραγματικότητες ονείρων.

Η φαντασία μου ανθίζει πραγματικότητες ονείρων.

Εσύ δεν δέχεσαι να είσαι μια λέξη που κυρτή
ή κοίλη περιέχει ατόφιο τον έρωτα.

Γίνεσαι μια σκέψη καταδότρια που θα πικράνει
το οποιοδήποτε ποίημα

και μετά θα πέσει σαν ένα ελάχιστο νόμισμα που μ’ αυτό
μόνο ένα μηδέν και μόνο τίποτα μπορείς να αγοράσεις.

Δεν είναι βράδυ λοιπόν, δεν είναι μέρα-

είναι ένας χρόνος σχεδόν έγκυρης περίπτωσης του γαλάζιου
που αλήθεια να χτυποκαρδίζω μέσα του παράφορα για σένα διαφαίνεται.

Σφάλει το ρήμα μου:
‘’Σ’ αγαπώ..’’ πάλι λέγεται. Συγχώρα!

Αν νεκρώσω μέσα μου τα λουλούδια που για σένα ανθίζω
δεν θα ξαναγραφτούνε άλλα ποιήματα παρά μόνον
ένα μνημόσυνο για μια χαρά που κανείς δεν θα ξέρει..

20.10.2009
Σύρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου