...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

22 Μαρτίου 2010

Ανάμεσα στην μέρα και τον άνθρωπο γεννιέται μια εμπιστοσύνη.

Ανάμεσα στην μέρα και τον άνθρωπο γεννιέται μια εμπιστοσύνη.
Εσύ ζητάς η κάθε ευχή να είναι γαλάζια..

Μιλάμε με τρόπους πουλιών:
τόσο ερωτικά, τόσο αλλιώτικα,
απ' ό,τι τα λουλούδια γύρω μας θέλουν να πούνε
που μου συγχωρείς το ότι κοιτάζω την θάλασσα και με τον νου ταξιδεύω
πριν να γίνει το πουθενά, που έχω κατοικήσει, σύνορο
της ψυχικής μου δύσκολης γεωγραφίας.

Έχω δώσει τόσο κορμί στον έρωτα που- στο τέλος-
ο έρωτας δεν μου είναι παρά ένας αχάριστος οφειλέτης
που δεν θα μου αποδώσει τα δίκαιά μου ποτέ..

Και ποιώ αμετανόητα εξορύξεις κοιτασμάτων αισθηματικών
στην βαριά, αξόδευτη απ' την καρδιά μου, έμπνευσης νύχτα.

19.11.2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου