...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

12 Αυγούστου 2014

Μιλώ εγγαστρίμυθα…




Ίδια φορτώθηκε ψηφίδες η μέρα
Ο γαληνός μίσχος των φυτών επαναστάτησε
Κάτω απ’ την κάψα    η κυρτή σανίδα ξηλώθη-
κε   
     και το πεζό σταμνί κράτησε το νερό του με ποιητική δεξιοτεχνία.
Στο πέμπτο μπαλκόνι, την εβδόμη ώρα
Υπολογίζω κι όλα μου παν’ ασκόπως ξοδεμένα και ανυπολόγιστα.

Α ρε τι σημασία έδωσα στα ύποπτα και με προδώσανε οι τυχαιότητες!
Α ρε που το σημαίνον έγινε καπνός και εχάθη᾿..
Γυμναστική κάτω απ’ του ήλιου το σώμα..
Μυώνες της χαράς και πάλλονται κάτω απ’ το δέρμα της αντίθεσης-
Στην μέση ενός πουθενά που πολεμά τον άξεστο εαυτό μας.

Έχω καλή ιδέα για τα πάντα φαίνεται κι αυτό μου κάνει
Σε ευχαρίστηση να γυρίζω την πίκρα-
Μιλώ εγγαστρίμυθα μιλώ μες απ’ τον ύπνο των πραγμάτων κι όταν
Αυτά λιγοστεύουν και περισσότερο από πριν μου αξίζουνε..






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου