...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

11 Αυγούστου 2014

Όσα που είπα…




Στα πλήκτρα μου ο χαλασμός στα πλήκτρα μου
κι η μουσική κατακλύζει
το γνοφερό δωμάτιο
κήπος μιλάει η φωνή
και η γραφή άοκνα συντελείται
καθώς μελοποιεί του αινίγματος την ακροβατική ατασθαλία.

Αυτό που κυνηγούσα απομακρυνόταν
λύγιζε μες τα ταπεινά, αυτό που έψαχνα
ήταν ένα ταξίδι σάμπως του μυαλού..

Πλάσμα της μέρας ενεργητικό πλάσμα της αορτής
του φωτός-
             βρίσκω το ανεξίτηλό σου στίγμα, μια ειμαρμένη
ταίριασε σε όλες τις ψυχές.

Στο κάτω κάτω ο Θεός συνηγορεί
να μας συμπαραστέκεται·
ατυχώς τυρβάζω πολλά για το μέλλον·
σκαιά μου κρύβει λόγια η αστραπή·
κι όσα κανοναρχώ τραγούδια της ουράνιας πλεύσης
συμπαρασύρει η μελαγχολία μου ως την δική σου κοσμική φωτιά..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου