...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

6 Αυγούστου 2014

Στην άφιξή σου αυτά…





Όταν ήρθες ήξερα ότι οι γκρίζες ομίχλες κυριαρχούνε
Ήξερα ότι φέρεται άπονα η ζωή
Αλλά εσένα σου ανήκει του μέλλοντος ο συλλογισμός
Και μια ανάσα πιο βαθιά από αυτή που σήμερα έχω.

Κι είδα μέσα στα μάτια σου δυο λίμνες από κείνες που ομορφαίνουν τα τοπία
Είδα την αρχέγονη τάξη του ποιήματος πριν ακόμα αναφλεγεί
Είδα το αθώο σου σκίρτημα στον αφαλό επάνω της νιόκοπης μέρας.

Μπορώ να κρατήσω αυτό το φως που διαχέεις στο υπερπέραν των αποκαλύψεων
Και να βρω τα τεκμήρια που κομίζεις ότι ο κόσμος θα συνεχίσει ωραία
Γιατί σε θέλω να πιστεύεις στον Άνθρωπο
Και να τροφοδοτείς με νέες δυνάμεις το ασθενικό όνειρό του..



4 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Καλώς να ΄ρθει!!!!!

Σε κλώτσησε;;;;;;;

Φιλιά
κι ευχές,

Υιώτα-Δημήτρης, ΝΥ

Kate'sCakeBox είπε...

Καλώς σε βρήκα φίλε μου!ανταποδίδω την επίσκεψη και θα χαρώ να τα λέμε!έχεις καταπληκτική πένα με ευαισθησία και τολμάς να εκφράζεις ελεύθερα τον ψυχισμό σου στο χαρτί..κι όταν τολμάς τότε βγαίνουν αριστουργήματα!να είσαι καλά φίλε μου.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ήρθε λοιπόν Υιώτα μου και είναι κούκλος!
Τα φιλιά μου!
(ο Δημήτρης σου είναι καλά;)

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Kate'sCakeBox

κι εγώ χαίρομαι για την επίσκεψη!
να τα λέμε, βεβαίως.
θα χαρώ!
να περνάς καλά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου