...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

16 Μαΐου 2015

Μαραγκοσύνη…





Ένας βιαστικός καφές κι η μέρα αρχίζει
Τέμνοντας τα μεγέθη κατ' εξακολούθηση.
Σκαμπανεβάσματα της διάθεσης, κόπος,
Προβληματισμός να ταιριάξουν των χιλιοστών οι φατρίες.
Πριόνι αποφασιστικό κι η βίδα
θα συγκρατήσει στέρεα τα υλικά.
Κόλλα, σφυρί, - α η ριμάδα
λεπτομέρεια! Όλα υπακούουν
στον σοφό διαιρέτη
Που γεμίζει την ύλη μαγεία. Αλλά

πού είμαι εγώ; Μ' αυτόν
τον τρισαναθεματισμένο δυισμό μου
Άλλος να είμαι εδώ να βιοποριστώ και άλλος
Να είμαι εκεί που η νύχτα συντελεί το θαύμα της και με γεμίζει
Ασπίδες λέξεων για ένα πόλεμο τον πιο φανατισμένο;..

Σφίξε την ζώνη σφίξε
την ψυχή σου
τα σπλάχνα σφίξε, πλανίζονται
και αλφαδιάζονται και οι σκέψεις-
Όπως πάνω σ' ένα καράβι που παιδεύεται στην τρικυμία
γέρνουν μια δω μια κει τα ειπωμένα
και
τα ειωθότα
επόμενα..

                                                               Καβάλα.. 13.5.2015



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου