...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

25 Νοεμβρίου 2011

Ωραία που γύρω απ' το πηγάδι σφάζονται οι μεταμέλειες-




Ωραία που γύρω απ' το πηγάδι σφάζονται οι μεταμέλειες-
κάτω από το φως του πια γεμάτου φεγγαριού!
σ' αγαπώ μ' έναν τρόπο παράφορο
ζαλισμένος από το θαρραλέο τούτο που θάλλει αγιόκλημα.
τα μάτια μου τινάζουνε της φαντασίας την σκόνη αλλά εσύ
με πολλούς τρόπους δεν είσαι απόψε εδώ
που οι γκρεμισμένες χίμαιρες στο τοιχαλάκι ακουμπούν
ενός ονείρου.
θα σε πω σαν φωτιά θα σου παραδοθώ όπως να είναι ύστερα εσύ για πάντα να με κάψεις
αφαιμάσσοντας την ψυχή των λουλουδιών που σου κανοναρχούνε
κάνοντας πιο την θέληση θέληση και πιο
το αίμα αίμα.
και σπέρνω επιθυμίες ζωντανές που θα καρπίσουνε απόψε
σταλάζοντας την ευωχία τους μες την καρδιά των ανυποψίαστων γιασεμιών!

2 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Η θαυμάσια ερωτική σου πλευρά που σπέρνει την ομορφιά των στίχων στο χαρτί και "καρπίζουνε" αμέσως στις καρδιές των φίλων και αναγνωστών σου.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Ο αγαπημένος φίλος μου Χριστόφορος
που νομίζει ότι τον ξέχασα αλλά δεν έχει δίκιο.

Ευτυχώς η ερωτική μου ποίηση τον συγκινεί και τον φέρνει ΄πάλι στο κατώφλι μου..

Καλό του βράδυ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου