...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

22 Νοεμβρίου 2011

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΜΙΑΣ ΑΤΑΚΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ..


Ρ.

Φορτίζω το κινητό μου φορτίζω εμένα.
Σαν να αποκομίζω από την σιωπή μου μια νίκη.
Ρυμουλκούν το μυαλό μου λέξεις περιπαθείς.
Το ″έπιασε″ ο Βασίλης και μου το ‘πε.
-Είσαι ερωτευμένος ρε μπαγάσα μ’ ένα θηλυκό που δεν υπάρχει.
Ή μήπως;
Βαριά προφορά έχει το σούρουπο και μένει έτσι γδαρμένο και ρυτιδωμένο το πρωί.
Δείξε μου τον τρόπο να σ’ αγαπώ χωρίς να πληγώνεται θανάσιμα ο έρωτας..

                                                                            Τσεχία.. 11.11.2011

4 σχόλια:

~reflection~ είπε...

ο Έρωτας εμπεριέχει Πληγη

τα Κορίτσια που παραφορα τα Ερωτεύονται οι Ταξιδιώτες
οντως δεν υπάρχουν!

κι ας οι Πληγές αιμορραγούν στ'αλήθεια!....


...

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Για να αφήσει πληγή ο έρωτας πρέπει να αγαπά μόνο ο ένας ..
Αλλωστε τούτος ο Θεός δεν ρωτάει είναι τυφλός ..λίγο τρελός ..και αφήνεσαι στον στοβιλισμό των αισθημάτων ..
Αν τον ρωτησεις, αν τον ψαχνεις ,αν τον αφβισβητείς ...θα χάσει τη μαγεία του !!!
Γλυκιά καλημέρα

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Κάκια

ο έρωτας εμπεριέχει πληγή

αλλά αν ζεις για να πληγώνεις είσαι στην λάθος μεριά του έρωτα..

θέλει προσοχή!!!!

Καλό απόγευμα!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Δέσποινα
ωραίο το σχόλιό σου!
αλλά στην ποίηση η εξομολόγηση είναι νόμος που δεν καταγράφεται από κανέναν..
μόνο σου προσάπτουν κατηγορίες ή προθέσεις εκείνοι που αγγίζουν τα πράγματα επιφανειακά..
(Δεν μπορώ να μπω στην σελίδα σου.. έκανες κάτι;)
Καλό απόγευμα!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου