...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

27 Νοεμβρίου 2011

Είμαι ο ποιητής από της μάνας μου το γάλα.



Μια νυχτερινή διαφάνεια που απλώνεται όπως οι ώρες πάνε να αφανιστούν μέσα σε κείνον τον καταποτήρα
Που φέρνει το εντεταλμένο μεσάνυχτο να απαξιώσει τον κόπο της μέρας.
Οι πολιτικές είναι πλέον στριφνές.
Δεν θέλω – για ό,τι μου ετοιμάζουν, δεν θέλω.
Δεν θα παραχωρήσω τίποτα αναντίρρητα.
Είμαι κρυμμένος ο λαός μου.
Είμαι φανερός ο λαός μου.
Είμαι ο ποιητής από της μάνας μου το γάλα.
Είμαι εθνικός, είμαι οικουμενικός. Ξέρω
Ότι θα με παρεξηγήσουν- δεν θα καταλάβουν
Την πολυχρωμία που ήθελα.
Μια μέρα θα γράψω μια θλιμμένη μπαλάντα
Που θα χωράει μέσα της όλη την Ομορφιά κι όλες τις νότες που συλλάβισα.
Μια μέρα (κι ας λείπω)
θα με παραδεχτούνε..

                                                          27.10.2011 Λαμία..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου