...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

24 Νοεμβρίου 2011

Μ’ ένα ταγάρι πα’ στον ώμο μου και λίγο χτεσινό ψωμί










Είχα ξεχάσει πως εκεί στην παραλία είχα αφήσει έκθετα δυο βότσαλα
Κι όταν ερχόταν ο αέρας γέμιζε φωνή το άσπρο μου πουκάμισο
Κάπου ερημικά σε μία ξέρα βγήκα
Άφησα την παλιά μου βάρκα κι ανηφόρησα
Οι μιναρέδες της οξιάς τριγύρω μου
Ήταν φωνή της γης και σκέπη.

Δεν θα με καταλάβαινε κανείς το ήξερα
Ξεκούμπωσα όπως μπορούσα την ψυχή μου
Κι ως τα πνευμόνια μου βαθιά κατέβηκε ο αμόλυντος αέρας. 

Α φύση δώρα που μου έδωσες!
Μ’ ένα ταγάρι πα’ στον ώμο μου και λίγο χτεσινό ψωμί
Χάθηκα μες τα μονοπάτια που άρεσα μια νοσταλγία εφηβική μου κυνηγώντας..

5 σχόλια:

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

το καλυτερο δωρο της φυσης ..τουλαχιστον νοιωθεις ανθρωπος ...

~reflection~ είπε...

Μου θύμισες ΑΥΤΟ:


Όταν γυρίζω κουρασμένος από τη Ζωή

πάντα βρίσκω Ζεστό Ψωμί ... το Κορμί σου
ένα Ποτήρι Κόκκινο Κρασί ... το γλυκόπιοτο Φιλί σου
ανθισμένα τριαντάφυλλα ... τα τρυφερά σου χέρια
φρεσκοστρωμένα σεντόνια στα ευρύχωρα διαμερίσματα της Καρδιάς σου....


και μένω στην οδό Παραδείσου..


Εγώ, ο ταπεινός...
κι Εσύ, ο Παράδεισος...


---

μπα?... κι ο Μάγος συχνάζει εδω?...


;-ΡΡΡ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μάγε

ευχαριστώ για την επίσκεψη!

κοίτα τώρα που "στράβωσε η Κάκια"

καλό ε!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Κάκια

εσύ ρυμοτομείς τα όνειρα και τα ξαναχτίζεις με δικούς σου άξονες.
Χάρισμα μέγα!
Ποιός να σου αντιπαρατεθεί;
Άσε το παλικάρι που θες να το επιπλήξεις..
Άντε φασιστόμουτρο!
Καλό βράδυ!

~reflection~ είπε...

Εγω?...

φασιστόΜουτρο?..

αυτο το ...μουτράκι?...
το γύφτικο?..
το αλήτικο?..
το Λαϊκό?.....

Ριχνω τραγουδι και... ΛΑΔΙ στη Φωτια...
να καείς κι Εσυ και το ..Ποίημα!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=aXJQmTSptCc

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου