...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

24 Σεπτεμβρίου 2010

Μ' αυτά τα γράμματα εγώ πήγα πολύ μακρινά ταξίδια.





Νυχτώνει στον νου μου.. Κανείς

δεν το καταλαβαίνει..

Δεν με καταλαβαίνει και κανείς…

Έχω μυστικά που ποτέ μου δεν ομολόγησα.

Κράτησα όλους τους όρκους. Ποιός

αμφιβάλει για την ακεραιότητα των ψηφίων μου;

Μ' αυτά τα γράμματα εγώ πήγα πολύ μακρινά ταξίδια.

Το ναύλο μου ήταν ο έρωτας:

Για όλα.

Τόσο σημαντικός, τόσο χαρισάμενος- όπως

Η αναπνοή.

Κι αν νυχτώνει τώρα

εγώ έχω ταξιδέψει πολύ

Και είδα όλες τις πόλεις των ιδεών..

Είμαι απ' όλα χορτάτος..

2 σχόλια:

Despina είπε...

τα πιο αληθινά μας μυστικά...
θα είναι αυτά...
που δεν προλάβαμε να ομολογήσουμε σε κανέναν..
γιατί μέσα σ'αυτά
υπήρξε μονάχα ο ήχος της ανάσας μας...
ζήσαμε...
γεμάτα από ζωή σήμερα τα γράμματα σου!!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Σ' ευχαριστώ Despina
..
καλό Σ/Κ να έχεις!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου