...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

4 Δεκεμβρίου 2013

Μύηση στο Ιερό


Α Μύηση στο Ιερό, προσήλωση στην προθύλη
Που διαμορφώνει το Άπαν του σύμπαντος!
Η Ελλάδα μου έρχεται διαμέσου αιώνων
Και δεν σιγά του πνεύματος η λαλιά της.
Ο ήλιος που ήξερα είναι ο προαιώνιος ήλιος
Κι είναι εκείνος που αγάπησε κι ο Ποιητής
στην απέναντι όχθη
Και ας μην μπόραγε να δει και να λατρέψει
μια ηλιαχτίδα.
Οι μέρες με μαλαματώνουνε, κάθε λέξη
Αποκτά ένα βάρος
Και όλα όλων μια ιστορία γίνονται
Μυθικά επική.
Γωνιά μου πατρίδα μου, οικουμένη ειμαρμένη-
Ένα κοπάδι ελιές λακίζει για τα σύννεφα, μια αιολική ημέρα
Λάμπει μπροστά στα μάτια μου, ο Διόνυσος 
σε μένα ζει. Που είναι ο βωμός που επάνω του 
κάθε θυσία παίρνει νόημα κι εξευμενίζει τους θεούς;
Όταν πέσει η νύχτα, τα πουλιά θα σωπάσουν και η νέα σελήνη
Θα γράψει αέρινες φιγούρες στου ουρανού τα κάστρα και μες την καρδιά
θυμόσοφου ανέμου.



6 σχόλια:

Ελενα Λ. είπε...

"Μυθικά επικό"
Τι μας έχει κάνει αυτή η πατρίδα, ναρκωτικό σκέτο!
Την καλησπέρα μου Στρατή!

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Το είχα ανάγκη το αποψινό σου.
Είναι οι ώρες που ακροβατείς ανάμεσα στις αξίες και στην αθλιότητα. Με νωπό ακόμα το χτεσινό έγκλημα...ας πούμε ότι κατευνάστηκε το αίσθημα οργής που με πλημμυρίζει.
Καλό βράδυ Στρατή!

Paty Carvajal είπε...

Sobran vacíos vacíos, tallas humanidad en tus versos, rosas amarillas crecen en tu tiempo
amén de tu prosa y el profundo deseo.
Toda semilla solitaria cultivas y sanas, incluso en la magra infertilidad silenciosa del alma.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Έλενα
Δεν είναι το ναρκωτικό μας,-είναι η βαθιά αγάπη μες το κύτταρο που δεν μπορεί να ξεριζωθεί.
Να περνάς καλά και να αντέχεις!
Καληνύχτα.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Εμείς όμως στις αξίες θα μένουμε Μαρία
Και ξέρουμε ότι η πατρίδα δεν φταίει αν την κυβερνούν ανάξιοι άρχοντες.
Μην απελπίζεσαι-εγώ θέλω να πιστεύω ότι θα έρθει μέρα που οι αχρείοι θα πληρώσουν και όλα θα γίνουν καλύτερα.
Καλό βράδυ να έχεις!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Paty Carvajal
Mi alma se ilumina cuando hablo de mi ciudad natal.Existen.P gracias tanto que con la visita y amas mis palabras, incluso si la traducción no ayuda mucho.Beso dulce.

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου