...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

21 Δεκεμβρίου 2013

Πλησίασε με τα όπλα που έχεις



Ένα σαλιγκαράκι που τραβά κατά την σαλιωμένη ιδέα του
αρχέγονο και φιλειρηνικό
οι μέρες που νοτίζονται από την χειμωνιάτικη μελαγχολία
η κοιλιά σου, που ξεπροβάλει από την πιζάμα κι είναι των πόθων μου το ανεμούριο
οι αποστάσεις ανάμεσά μας, οι απώλειες, οι γερασμένες συνήθειες
ένας χρόνος που επενδύει στην σιωπή και η μοναξιά που έχω μάθει ν’ αντέχω-
αντικλείδια σ’ εκείνο το σ’ αγαπώ που σου είπα και είπες..

Πλησίασε με τα όπλα που έχεις και κατάλαβε πως δεν θα παραδοθώ ει μη μόνον
η νύχτα με αρπάξει και δεν θα μπορέσω να ακούσω
τι είπαν τα φεγγάρια μας σαν συναντήθηκαν-
εσύ μες την γύμνια σου κι εγώ
σ’ ένα ευρύ πουθενά που κανείς σε αυτό δεν ελπίζει..





2 σχόλια:

Astrosynnefo είπε...

Πολύ όμορφο! Σ'ευχαριστώ που ακολούθησες το ιστολόγιο μου!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Astrosynnefo
Να είσαι καλά!
κι εγώ ευχαριστώ για την επίσκεψη!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου