...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

24 Δεκεμβρίου 2013

Στης γλώσσας τo λιβάδι χλιμιντρά το ατίθασο αλογάκι μου..




Καθένα άστρο είναι ένα παραμύθι τ’ ουρανού.
Πολλά άστρα-σαν αποζημιώσεις επ’ αόριστον
του ονειροπαρμένου.
Όταν προχωρά βαρύ το σκοτάδι, ακούγεται ένας σιγανός ψίθυρος
Απ’ τα κορμιά των δέντρων-
Νεράιδες χορεύουν κάτω από το φως της σελήνης και πανέμορφα ξωτικά
άδουν για να αγαλλιά ο ουρανός.
Δεν ζω πουθενά που το ξέρω:
Μένω σε μια Κυπαρισσία που ευνοεί τις παρρησίες μου.
Ο θάνατος κι η θλίψη δεν με ξέρει.
Το άλφα μου ζει σαν να έχει αποτινάξει από πάνω του οτιδήποτε στερητικό.
Στης γλώσσας τα λιβάδια χλιμιντρά ατίθασο το αλογάκι μου..




2 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

Πανέμορφο με κυρίαρχο
στην ομορφιά τον τίτλο
Καλά Χριστούγεννα ποιητή των αισθήσεων.....
Αγάπη υγεία και χαρά σε εσένα και στον κόσμο όλο!!!!!

Πολλά φιλιά

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Ελένη μου
οι ευχές να βρούνε και εσένα κατάστηθα
να χαρεί η καρδούλα σου όσο να μην αντέχει άλλο.
φιλιά κι από μένα.

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου