...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

19 Δεκεμβρίου 2013

Τα χέρια μου..







Τα χέρια μου είναι ρίζες, είναι πηγμένο νερό
Είναι επιφώνημα είναι σιωπή
Ακουμπούν την ύλη και η ύλη μεταστοιχειώνεται
Γίνεται χάος, μουσικό άθυρμα της μέσα μου ερημιάς

Τα χέρια μου είναι πεισματικά σύνολα που ζητούν να πλάσουν την γενναιότητα του κόσμου
Πράττουν την υποψία του φωτός, ξέρουν από την υποψία και του άλλου νοήματος
Που κρύβεται επιμελώς πίσω από την καθημερινή φλυαρία

Τα χέρια μου είναι ήλιος την μέρα και φεγγάρι στην νύχτα
Είναι εγωισμοί που φτάνουν ως το αυτί του μελωδικού γαλαξία
Καρτούν τον ρυθμό από ένα τραγούδι αρχαίο
Δίχως λέξεις τα χέρια μου είναι κραυγή που ξεσηκώνει τους λαούς των αισθημάτων
Και ταξιδεύουν πάνω από τις άπλετες θάλασσες
Κάνοντας κράτος την γιορτινή φαντασία..

                                                                2011



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου