...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

22 Δεκεμβρίου 2013

Στερούμαστε τις κρυφές σημασίες






Ο έρωτας είναι ξιφομαχία περίπλοκη-
η αέρινη φύση των πραγμάτων βυθίζει στον ύπνο το πλάσμα που έχω στην αγκαλιά μου και το αγαπώ
χωρίς να έχω ερείσματα από την ζοφερή πραγματικότητα.
Πρέπει να αντέξεις, σου έλεγα·
Όλες οι επιθυμίες είναι ήλιος·
Στερούμαστε τις κρυφές σημασίες και δεν μας καλύπτουν οι λέξεις·
Ο θάνατος είναι μια άθροιση αμετάκλητου σκότους εντός μας.
Όταν αφήνω τον λήθαργο και ακολουθώ την φωνή
συγκινούμαι με την νουθεσία που δίνεις
και μένω έκθαμβος από των λουλουδιών την ηθική που εισβάλει
στο παρόν των δικών σου και των δικών μου αισθημάτων..






2 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

Μου άρεσε αυτό που είπες:
"Η ΗΘΙΚΉ ΤΩΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΏΝ"
γιατί η κίτρινη γύρη των ανθέων
μπαίνει στην κλεψύδρα
της ομορφιάς και του έρωτα
Τι πιο η θ ι κ ό

φιλί ποιητή μου

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Ελένη μου
Η Φύση έχει έτσι κι αλλιώς την ηθική της-
Εμείς οι άνθρωποι είμαστε απέναντί της ανήθικοι και ελεεινοί.
Φιλί γλυκό!



Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου