...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

26 Δεκεμβρίου 2013

ίσως ο πιο αθώος δοσίλογος


Σκέφτομαι τις λέξεις σαν ένα μυστικό που πρέπει να σας καταμαρτυρήσω-
ίσως ο πιο αθώος δοσίλογος
που στολίστηκε πέρλες των λέξεων και σχημάτισε
όνειρα από οικουμενική φαντασία.
Να που ο έρωτας για τα πράγματα στιλβώνει την πραγματικότητα –
χλεύη έχουν οι αμαθείς για το υπερβατικό κουδουνάκι
που προειδοποιεί ότι ανοίγουνε, για να φανεί ο άγγελος,
οι ιδεατοί ουρανοί.
Ευτυχής είμαι:
Η τάξη που θέλω,
μου δίνει στίγμα μες τους καιρούς
και ποιήματα..

 





2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...όταν η καρδιά ηρεμεί
μ' ένα παιγνίδι ζωντανό
όπως αυτό, με το γατάκι!!!!!!!!!!

όταν η αφή από τα δάχτυλα μεταφέρεται
στο σώμα...

γαληνεύοντας τον καταγκρεμισμένο εγκέφαλο...

Εκεί είναι η έστω προσωρινή θεραπεία.
Στη μοναδική στιγμή.

Κι εσύ, έχεις τόσες πολλές,
αξιοθαύμαστε Φίλε μου.

Να είσαι πάντα καλά,
να μας κερνάς ευαισθησία.

Πάντα με την αγάπη μου, σε όλους σας,
Υιώτα

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Υιώτα μου
Είναι πολύ πικρές οι ώρες που βιώνουν πια πολλοί έλληνες και αυτό με τρελαίνει. Η ανάλγητη εξουσία βάλει εναντίον των ασθενέστερων και τους καταρρακώνει. Γράφω για να αντέχω την θλίψη μου. Ελπίζω τα κρύα να υποχωρήσουν και σε σας και να δείτε καλύτερες μέρες. Χαιρετίσματα στον Δημήτρη σου και να έχεις υπέροχες στιγμές με τα εγγονάκια σου.
Φιλιά πολλά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου