...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

15 Δεκεμβρίου 2013

Από τις αντιφάσεις αδιόρθωτος


Από τις αντιφάσεις αδιόρθωτος κι η μηχανή που τα αποδιοργανώνει όλα να μην είναι η μηχανή μου

Στων καιρών το μπουγάζι ήρθα
απεμπολώντας βάρος θύμησης και των επιδιώξεων που μ’ άφησε να έχω η ζωή
τρανά λυπημένος και τρανά αγχωμένος..

Τι το πολιτικό δουλεύει ατέρμονα αισχρό χοιροστάσιο..

Εγώ που αγαπώ μια πατρίδα
Έχω στο αίμα μου σωρεύσει τον καημό και στον καημό ποντάρω όλων των στίχων μου ευθυβολία.

Μην με νικήσεις χρόνε, μην
αφήσεις να οξειδωθώ, γυάλισε τα μικρά φτερά μου
κι επιδιόρθωσε μία ψυχή που η  ταλαίπωρη δεν φανατίστηκε από τις αστειότητες των ημερών μόνο για μία κοσμοθεωρία πασχίζει
που έχει των πολλών το δίκιο πάνω από τον άδικο
ζυγό των ισχυρών..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου