...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

12 Δεκεμβρίου 2013

Ανοίγεις την πόρτα του νου μου και μπαίνεις






Ανοίγεις την πόρτα του νου μου και μπαίνεις

Πλανόδια σαν σκέψη που δεν έχει ιθαγένεια
Ιερογλυφική τιτάνια και στενογραφημένη…

Με τα πλουμίδια σου και προπάντων εκείνο το πολύχρωμο όνειρό σου
Που φτάνει ως τα κουρασμένα βράδια μου..

Θεότητα που πια εκλείπει
Σώμα φωτεινό για να ο έρωτας μπει
Χρησμέ του αίματος, κώδικα της αθανασίας..

Λέω την παρουσία σου όταν μόνη σου είσαι
Όλα που θα μπορούσα μ' αισιοδοξία να σκεφτώ. Έρχεσαι
Από μέρη σιωπής
Για να με μάθεις να ωραία μιλάω.

Ρυάκι νικηφόρο των χρόνων μου!
Τώρα που με σκουριάζει πια η ζωή
Ξέρω πιο καλά μυστικά να φυλάω..

                                                          10.7.2011

3 σχόλια:

Wicca είπε...

Τις πόρτες τις ανοίγουν οι κλειδοκράτορες. :)

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Wicca
έλα ρε τί είπες τώρα;

Αστοριανή είπε...

...άλλο ένα θαυμάσιο, από τα πολλά σου!
Να είσαι καλά, Φίλε μου!

Φιλιά,
Υιώτα
Αστοριανή, ΝΥ

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου