...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

23 Δεκεμβρίου 2013

Κανένα παλάτι δεν έχω


Επάνω στο γραφείο η κούπα με το τσάι και μια στοίβα με βιβλία αγαπημένα.
Έξω το κρύο τσούζει κι ο χειμώνας είναι έξαρση.
Τα δέντρα είναι αντανακλάσεις της ευθυμίας πάνω στην γη.
Κόμπος δεμένος στο μαντήλι μου η νύχτα.
Ησυχία αχράντου.
Συλλαβίζω το σκοτάδι, οκνές παρομοιώσεις δένουνε με λάθη τα φυλλώματα.
Το γλάσο του ουρανού περιχύνει του βουνού την Σπερχειάδα.
Κανένα παλάτι δεν έχω παρά σε μια καλύβα μένω εντός εκτός κι επί τα αυτά στα γηραιά ανθρώπινα κυκλώματα..




6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η καλύβα ειναι το παλάτι του σοφου ανθρωπου.

Καλές γιορτές με υγεία και αγαπη ευχομαι!

Αστοριανή είπε...

... είναι
το γλυκό παιδί, ΕΠΑΝΩ,
η μελίρρυτή σου;;;;;;;;;;;;

Όσο για το ποίημα,
παλάτι η ψυχή σου,
Στρατή μου, που μας επιτρέπεις να μπαίνουμε άφοβα κι ευχάριστα.
Φιλάκια Νεο-Υορκέζικα,
Υιώτα

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Καλές γιορτές και για σένα μανιάτισσα!
Και για όλον τον κόσμο, όλα καλά!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Υιώτα
όχι δεν είναι..

σ'ευχαριστω για την αγάπη στα λόγια μου!
Καλές ευτυχισμένες Γιορτές!

akrat είπε...

καλές εορτές με αγάπη

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

akrat

Καλές Γιορτές και για σένα!
Να είσαι καλά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου