...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

13 Δεκεμβρίου 2012

Όλα τα ζυγίζω και μου μένει η λυρική σιωπή



Αστραπή ο χρόνος πέρασε και καταμαρτύρησε για σένα πολλά.
Η γυναίκα που ήσουν ανέλπιστα την ζωή μου πλημμύρισε.
Τσάκισα ένα κλαράκι
βασιλικό και το ‘φερα μπρος στα ρουθούνια μου.
Μύρισε  αγαλλίαση το σύμπαν.
Άπονε κόσμε που μ’ εξουσιάζεις!..
Αποσπώ την τελεία μου και την κρεμώ
στων νεφών το παλάτι.
Πετά ψηλά ένας γλάρος.
Κόντρα στον άνεμο.
Όλα τα ζυγίζω και μου μένει η λυρική σιωπή
Σαν ένα δίδραχμο που πλέον δεν υφίσταται σε αξία.
Τα ποιήματα μου μπαγιάτεψαν
κλεισμένα σε ένα μυαλό που ψάχνει
στα σκοτάδια μιαν αντηρίδα
φωτός τα άρματά του να κρεμάσει..

2 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

Τα ποιήματα σου
θα παραμένουν για πάντα απαράμιλλα
ζωντανά

Καλό βράδυ Στρατή
πολλά φιλιά

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Ax Ελένη

αυτό μόνο ο χρόνος θα το αποφασίσει για όλους μας..
Έτσι απλά..
Φιλιά και συμπάθειες..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου