...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

7 Δεκεμβρίου 2012

Του αγίου Νικολάου!





Του αγίου Νικολάου!
Μια σκλαβιά ουρανού αρπάζει τα σύννεφα από τα μαλλιά.
Βρέχει.
Ευχολόγιο κατεστημένο πάνω στο μάρμαρο και πάνω στο ελλιπές φως.
Όλα θα φτωχύνουν.
Οι γνώμες που έχω είναι ζάρι -  παιχνίδι στον άνεμο.
Ποιώ ήθος που φαίνεται άκαιρο και πουθενά δεν ταιριάζει
Ει μη μόνον στην αντίρρηση επί των καθεστηκώτων πραγμάτων.
Παράξενος φαντάζει του χαρακτήρα μου ο χαλαζίας.
Πανταχόθεν σκληρός.
Λίθος που ζει την γαλαζωπή πλευρά του.




5 σχόλια:

Paraskevi Lamprini M. είπε...

η γιορτή.. δυστυχώς δεν επηρέασε την διάθεση... και ας ήταν γαλάζιος κι ο λίθος...
ωραίο πάντως!

marie είπε...

Πολύ όμορφο.. Την καλησπέρα μου κι ευχή για όμορφο σαββατοκύριακο.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Paraskevi Malouxou

Έχεις μια εμμονή με την άρνηση όταν με πλησιάζεις. Νιώθω λέμε τώρα.
Ας το δεχτώ..
¨Η μάλλον όχι, δεν το δέχομαι.
Εγώ όταν κάτι με χαλάει δεν το διαβάζω.
Το ·ωραίο· στο τέλος, δεν μου κάνει..
Και μάθε επιτέλους να χαιρετάς..
Ένα καλημέρα, καλησπέρα δεν βλάπτει..
Δείχνει το ήθος και τον πολιτισμό του αναγνώστη..

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

marie

Κι εγώ καλή Κυριακή σου εύχομαι!
Να είσαι καλά!
Και..
ευχαριστώ!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

αγαπητέ φίλε.... δεν συνηθίζω να χαιρετάω όταν κάνω σχόλια!!!... είναι μία συνήθεια που έχω... και δεν το θεωρώ αγένεια.... απλώς δεν τό έχω συνηθίσει...


Μια που το ανάφερες όμως, να σου εξηγήσω πώς το σκέφτομαι το θέμα σχόλιο.... θεωρώ ότι το να πω ένα καλημέρα, δεν είναι το κυρίως θέμα στον σχολιασμό που κάνω... (δεν εννοώ ότι ο σχολιασμός μου είναι ο ΑΡΙΣΤΟΣ σχολιασμός... γενικώς μιλάω... )
γιατί άσχετα με την ώρα που σχολιάζω... αν είναι πρωι μεσημερι βραδυ... κλπ...ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ είναι η ουσία.... δεν έχει σημασια ο χαιρετισμός.... Και γι'αυτό... ΓΕΝΙΚΩΣ... δεν καλημερίζω...

Χαίρομαι πολύ όμως που μου έκανες αυτήν την παρατήρηση... και την δέχομαι ευχαρίστως... όπως θα χαρώ να δεχθείς και την δική μου απάντηση, και την θεώρηση που έχω πάνω στο θέμα και στο τι πιστεύω γενικώς σε σχέση με τα σχόλια....

Αν ερχόσουν στο μπλογκ μου... θα έβλεπες ότι γενικώς δεν χαιρετάω... παρά μόνον όταν με χαιρετάνε.... Είναι θέμα αρχής για μένα... και ας το θεωρεί κάποιος αγένεια....Δεν μπορώ να κάνω τίποτε πάνω σε αυτό... Για μένα δεν είναι αγένεια πάντως... όπως στο εξήγησα...

από εκεί και πέρα...

Το ποιημα σου... ή τα ποιηματα σου... αν τα σχολιάζω με άρνηση, με κατάφαση... δεν ξέρω... τα σχολιάζω όπως τα αισθάνομαι.... Άλλωστε τα έργα τέχνης ο καθένας τα εκλαμβάνει όπως θέλει και επιθυμεί... και εγώ τα εκλαμβάνω όπως τα παρουσιάζω στα σχόλιά μου...

Γενικώς, μου αρέσει πολύ η ποίησή σου... και γι 'αυτό επέμεινα να στέλνω σχόλια, ακόμα κι όταν δεν τα δημοσίευε το σύστημα.... Θεωρώ ότι γράφεις πολύ καλά... και μπράβο σου!!!

Αυτά...

Καλή επιτυχία σε ό,τι κάνεις αγαπητέ φίλε...

Paraskevi M.

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου