...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

23 Δεκεμβρίου 2012

Οδοιπορικό..






Γιατί βάδισε το φεγγάρι τόσον ουρανό που στόμωσε η αλήθεια του;
Κοιμήθηκα λίγο
στριμωγμένος πάνω στον παλιό καναπέ, ο κόσμος στο κεφάλι μου γύριζε- ποιά είναι η αλήθεια του;
Το βράδυ απαγκιστρώνεται από τον χρόνο αλλά ο χρόνος δόκιμα αλαλάζει μες της ιστορίας τα τεκταινόμενα.
Όπου υπήρξα ήτανε σημείο παλίρροιας.
Κουράστηκε το κορίτσι να προσεγγίζει τον δύσκολο
χαρακτήρα μου- θέλει αντοχή απιστεύτου.
Και με τις λέξεις- πού πήγα;
Βρέχει πυκνά και μου τελειώνουν τα φωνήεντα.
Ο αιματοκρίτης σουζάρει.
Στην αυτοκριτική μου απέδωσα τα λάθη σε αβλεψία που μου έλαχε.
Έξυπνο κόλπο. Είμαι ακόμα πονηρός. Δεν θα πεθάνω.
Πριν όλα ήταν το Τίποτα που κυνηγούσα.
Πριν όλα ήταν η τεκμαρτή ύλη που δεν κατέχει κανείς.
Όλοι ανέστιοι είμαστε και μας χλευάζει με την κομπορρημοσύνη του ο ουρανός.
Διαδίδοντας πάνω απ’ το κεφάλι μας χιλιάδες λυρικά άστρα..


4 σχόλια:

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αβλεψία..
Το μεγαλύτερο λάθος..( γνώμη μου..)
Καλημέρα!

Υ.Γ
Η πεταλούδα που τραβούσε την πέτρα ήταν καλύτερη..( Εντάξει μωρε ..μη φωνάζεις..γούστα ειν αυτά!!)

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ελίτσα

καλημέρα!
όλοι έχουμε κάνει κάποτε λάθος- δεν νομίζεις;

Για την πεταλούδα μπορεί να έχεις και δίκιο- αλλά αυτός είναι ο Αλέξανδρος, ο παπαγάλος μου, που τον αγαπώ πολύ..
Ε άσε να αλλάξουμε και λίγο. μην βαλτώσουμε στα ίδια και τα ίδια..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Όλοι Στρατή!
Φτάνει αυτό το λάθος να μη γίνει τροχοπέδη στο να το διορθώσουμε..
Πρέπει να έχουν πλάκα οι παπαγάλοι (αν μιλάνε..)

Ποτέ δεν μπόρεσα να χωνέψω πως δεν καταλαβαίνουν τι λένε..δεν το θέλω κιόλας.. :)

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ελίτσα

αφενός οι παπαγάλοι καταλαβαίνουν τι λένε.. Έχουν νοημοσύνη παιδιού 5 χρονών.
άρα μην τα λες λάθος..
ε καλά το κατάλαβα: έχεις αγάπη για τα σκυλιά.
αλλά ο Αλέξανδρος λέει "Στράτο" "Αγάπη μου" "πόσο σ αγαπάω" " Μαμά" και άλλα πολλά..
Πού να σου τα λεω..
άσε με λοιπόν να του έχω αδυναμία..
όσο για τα λάθη μας ας υπάρχουν κι αυτά.
πλάι στα σωστά και τις αλήθειες μας.
Μπούρδες και κουραφέξαλα εξάλλου ακούς παντού..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου